تنظیمات صفحه نمایش گوشی گرنداستریم GXV3370/GXV3380/GXV3350

معرفی تنظیمات صفحه نمایش گوشی گرنداستریم

سری تلفن‌های چندرسانه‌ای IP Grandstream GXV33XX به کاربران این امکان را می‌دهد که چیدمان دسک‌تاپ را سفارشی کنند و همچنین تنظیمات صفحه نمایش گوشی را با انعطاف پذیری و کنترل ارائه دهد .

کانفیگ  تنظیمات صفحه نمایش گوشی گرنداستریم GXV3370/GXV3380/GXV3350 شامل : نمایش ، پنهان کردن برنامه ها ، کانفیگ پارامترهای گوشی با الزامات خاص ، کنترل ظاهر نمایشگر ، فعال/غیرفعال کردن برخی از توابع و موارد دیگر .

این مقاله نحوه استفاده از ابزار وب سفارشی سازی گرافیکی Grandstream برای سفارشی سازی را شرح می دهد .

تنظیمات صفحه نمایش گوشی گرنداستریم GXV3370/GXV3380/GXV3350

این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا کارهای زیر را انجام دهند . تنظیمات روی تلفن چند رسانه ای IP GXV33XX برای تلفن اندروید :

  • برنامه ها را روشن/خاموش کنید
  • تنظیم پارامترها
  • نمایش تلفن را شخصی کنید
  • عملکردهای خاصی را در برنامه ها روشن/خاموش کنید

ابزار سفارشی سازی GUI Graphical Grandstream از طریق لینک زیر در دسترس است:

http://tools.grandstream.com:8081

مراحل سفارش سازی GXV33XX LCD GUI :

GXV33XX LCD GUI ابزار سفارشی سازی به عنوان یک وب سرویس در دسترس است کاربران باید به آدرس زیر دسترسی داشته باشند به منظور تولید فایل سفارشی سازی GXV که در تلفن آپلود می شود :

http://tools.grandstream.com:8081/

ابتدا باید با کلیک بر روی گوشی GXV33xx مدل گوشی را انتخاب کنید:

 

Config Web Tool شامل 7 بخش است که برای ساخت فایل سفارشی سازی مورد استفاده قرار می گیرد

در پایان با استفاده از دکمه “Export Configurations” که در شکل زیر نشان داده شده است تولید می شود ( هر سه مدل ها GXV3350 , GXV3370 , GXV3380 دارای بخش های مشابه هستند و در مراحل بعدی GXV3370 را انتخاب کرده ایم .)

کاربران همچنین می توانند فایل سفارشی سازی تولید شده را با استفاده از دکمه “Import Configurations” وارد کنند :

مراحل زیر نحوه تولید و آپلود فایل سفارشی سازی را در GXV33XX توضیح می دهد:

  1. به پیوند GUI Config Tool دسترسی پیدا کنید.
  2. پارامترها و تنظیمات برنامه را تنظیم کنید.
  3. با کلیک بر روی دکمه “Export Configuration” فایل سفارشی “GXV33XXcust” را ایجاد کنید.
  4. فایل سفارشی تولید شده “GXV33XXcust” را روی سرور HTTP/HTTPS/TFTP خود قرار دهید.
  5. برید به GXV33XX Web GUI → Maintenance → Upgrade → Config File → CUST File
  6. حالت دانلود را تنظیم کنید و مسیر فایل سفارشی‌سازی را در قسمت «URL فایل سفارشی‌سازی GUI» وارد کنید.
  7. برای شروع ارتقا، گوشی را ریبوت کنید.
  8. پس از راه اندازی، ال سی دی GXV33XX باید رابط کاربری گرافیکی سفارشی شده را نمایش دهد.CONFIGURATION GUIDEConfig Settingsزیر رابط وب ابزار پیکربندی GXV33XX→ Config Settingsکاربر می تواند تنظیمات فعال/غیرفعال کردن را از ابزار وب انتخاب کند . شکل زیر را ببینید :

 

 

 

 

 

 

 

در این بخش، کاربران تنظیمات زیر را دارند که می توان آنها را فعال یا غیرفعال کرد :

 

  • Contact Settings.
  • Background Settings.
  • Layout Settings.
  • Call Settings
  • Screensaver Settings.
  • Language and Keyboard.
  • Taskbar Settings.

به عنوان مثال ، اگر کاربر تیک «تنظیمات تماس / Contact Settings» را بردارید ، برگه مربوطه غیرفعال و مطابق شکل زیر خاکستری می شود :

Contacts Settings

بخش “تنظیمات مخاطبین / Contacts Settings” در ابزار پیکربندی وب ، همان طور که دیده میشه ، پارامترهایی را برای واردات/صادرات مخاطبین ، دانلود دفترچه تلفن و تاریخچه کانفیگ LDAP/Call برای GXV33XX .

Background Settings

در صفحه تنظیمات پس زمینه ، مدیر می تواند تصویر صفحه را از بین موارد موجود انتخاب کند یا با کلیک بر روی “Upload” زیر “Select image” آن را وارد کند .

/ توجهNote

برای جلوگیری از تغییر تصویر پس زمینه روی دستگاه توسط کاربر، ادمین بایدگزینه “Not allow

changing wallpaper”  را در صفحه تنظیمات پس زمینه چک کند .

Layout Settings

این صفحه تنظیمات به ادمین امکان تنظیم طرح گرافیکی مورد نظر را می دهد ، با تغییر و اصلاح ساختار بصری GXV33XX با رابط کاربری . شکل زیر را ببینید :

تحت این بخش ، مدیر می تواند عملیات زیر را انجام دهد:

  • تعداد صفحات دسکتاپ را می توان با کلیک بر روی + افزایش یا با کلیک بر روی – کاهش داد .

Note:/ نکته

حداکثر صفحات دسکتاپ مجاز 9 صفحه است برای GXV3370  و  GXV3380( شامل صفحه شماره گیری ) و 8 روی GXV3350 چون صفحه Dialpad در این مدل پشتیبانی نمی شود.

  • مدیر می تواند نمایش صفحه شماره گیری را فعال/غیرفعال کند و شماره صفحه نصب برنامه را مشخص کند . ( فقط برای GXV3370 و GXV3380 )
  • مدیر همچنین می تواند با استفاده از گزینه “Add 3rd Party App” یک برنامه اندروید شخص ثالث آپلود کند. با کلیک بر روی دکمه ی “Upload” ، و در پنجره پاپ آپ “Display Name” را وارد کنید ، سپس فایل اپلیکیشن را آپلود کنید ، در نهایت کلیک کنید بر روی “Add” . برنامه ی شخص ثالث با نماد و نام روی پنل نمایش داده خواهد شد .
  • مدیر می تواند مکان برنامه ها و ابزار ها را در صفحات تغییر دهد . و به منظور حرکت یک برنامه به صفحه دیگر ، مدیر می تواند برنامه های مورد نیاز را بکشد و رها NO more applications”” را در نوار پایینی قرار دهید تا بتوانید آنها را در صفحه دسکتاپ دیگری قرار دهید

لطفاً ، به شکل های زیر مراجعه کنید :

  • علاوه بر برنامه‌های داخلی موجود و برنامه شخص ثالث ، ادمین می تواند ابزار ها را به آن اضافه کند در GXV33XX با کلیک بر روی دکمه “Add Widget button” .

لطفا به شکل زیر مراجعه کنید:

  • کاربران همچنین می توانند میانبرها را در سمت راست طرح بندی کانفیگ کنند . لطفا به شکل زیر مراجعه کنید:Call Settingsاین صفحه ای است که در آن مدیر می تواند دکمه عملکرد تماس یک طرفه را تنظیم کند ( نگه داشتن ، شروع ویدیو ، منتقل کردن و …. ) که مستقیماً در صفحه تماس نمایش داده خواهد شد . و همچنین عملکرد تماس کنفرانسی دکمه هایی که مستقیماً در صفحه تماس کنفرانس نمایش داده می شوند ، با 4 مورد به صورت پیش فرض .لطفا به شکل های زیر مراجعه کنید:

Note / نکته : در GXV3350 ما می توانیم تنها 2 مورد را به بخش نمایش داده شده اضافه کنیم، GXV3370/GXV3380 حداکثر 4 مورد می تواند اضافه شود ، همانطور که در شکل بالا نشان داده شده است.

Screensaver Settings

این صفحه ای است که در آن مدیر می تواند پارامترهای محافظ صفحه نمایش را پیکربندی کند ، مانند منبع محافظ صفحه نمایش ( پیش‌فرض، محلی یا از اینترنت ) ، زمان شروع محافظ صفحه نمایش، زمان خاموشی LCD ، و فاصله بین تصاویر .

لطفا به شکل زیر مراجعه کنید:

Language and Keyboard Settings

این بخش برای غیرفعال کردن تنظیمات زبان یا برای انتخاب زبان نمایش گوشی از بین زبان های موجود در “Language Settings” استفاده می شود می‌توانند یک فایل زبان سفارشی را آپلود کنند .

مدیر همچنین 4 گزینه صفحه کلید دارد :

“Android Keyboard(AOSP)”, “Google Pinyin IME”, “Japanese IME” or “Custom

Input Method”

( برای اینکه به مدیر اجازه دهید یک صفحه کلید سفارشی آپلود کند )

موجود در زیر “Default Input Method”.

Note / نکته : زمانی می‌توانید یک فایل APK صفحه‌کلید را آپلود کنید که “Default Input Method” تنظیم شده باشد “Custom Input Method” .

Taskbar Settings

مدیر می تواند با کلیک بر روی “Edit” در بالای صفحه با انتخاب روی نوار وظیفه ، غیرفعال یا شخصی سازی کند . برای انتخاب کارکرد می تواند تا به کاربر اجازه دهد به راحتی در میان آنها با کلیک بر روی نماد مناسب در نوار وظیفه چندین برنامه را فعال/غیرفعال کند و به سرعت تغییر دهید .

شکل زیر را ببینید :

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید