دورکاری برای امروز نیست،آینده است!

فراگیری بیماری COVID19  شرکت های سراسر جهان را مجبور به دور کاری کرده است ، با توجه به این که کل شرکت ها اکنون ازدورکاری استفاده می کنند ، نحوه برقراری ارتباط آنها کاملاً تغییر کرده وهمچنین ابزارهای لازم برای این کار نیز تغییر کرده است. ناگهان همه مشاغل برای دورکاری کارمندان به ابزارهای دسک تاپ و موبایل نیاز دارند ، ویدئو به یک نیاز تبدیل شده و هدست ها بیشتر از تلفن ها مورد نیاز است،این امر موجب شد تا به سرعت با راه حل های جدید دورکاری مورد نیاز مشتریان به وجود آید .

، این تغییر دریچه ای نو برای آینده فناوری ارتباطات فراهم کرد.به دلیل مزایایی که دورکاری برای کارمندان، مشتریان و در کل جامعه ایجاد کرد،دورکاری دیگرمختص به زمان کرونا و یک نیاز روزمره نیست بلکه آینده است . در نتیجه مشاغلی که از این امکان استفاده نمیکنند به سرعت کنار گذاشته میشوند.

مشاغل در سراسر جهان ثابت کردند که نه تنها دورکاری موثر است بلکه منافع مالی ، بهره وری و عملیاتی را فراهم می کند،در نتیجه این اجازه را به برخی یا همه کارمندان می دهد تا از راه دور به کار خود ادامه دهند.

نگاهی به مزایایی دورکاری

1_ صرفه جویی در هزینه

بسیاری از مشاغل در حال کنارگذاشتن فضاهای بزرگ و گران قیمت اداری خود هستند. نه تنها هزینه تکراری املاک و مستغلات تجاری یکی از بزرگترین هزینه های مشاغل است ، بلکه باید هزینه نگهداری و امنیت آنها را نیز اضافه کرد.

شرکت Fundera تخمین می زند که بوسیله دورکاری ، در سال 2018 مجموعاً 44 میلیارد دلار یا 11 هزار دلار برای هر کارمند صرفه جویی کرده است.

2_ افزایش روحیه کارکنان ، بهره وری و گردش مالی کمتر:

مطالعات زیادی وجود دارد که ثابت می کند وقتی فرصت دورکاری فراهم می شود ، کارمندان شادتر و بازده بیشتری دارند. 80٪ کارمندان دورکاری  روحیه بالاتری در هنگام کار دارند و 70٪ مشتریان غیبت کمتری را گزارش کردند.

3_دسترسی بیشتر به استعدادها :

اکنون شرکتها میتوانند کارمندان خود را از هر جای دنیا استخدام کنند،. این می تواند استعداد و منابع را که هر کسب و کاری گسترش دهد.

4_تاثیر کاهش رفت و آمدبرای مشاغل و کارمندان :

به گفته واشنگتن پست میانگین رفت و آمد روزانه در ایالات متحده 54 دقیقه ،، در اروپا 1 ساعت و 24 دقیقه و احتمالاً زمان طولانی تری در آسیا است  . با کاهش رفت و آمد ، وقت بیشتری ایجاد می شود ، روحیه کارمندان و بهره وری افزایش می یابد ، دلیل اصلی غیبت و حواس پرتی از بین می رود. در مقیاس کلان ، کاهش رفت و آمد باعث کاهش آلودگی و تأثیر مثبتی بر محیط زیست ما خواهد داشت. کاهش ترافیک و ازدحام کمتر نیز به معنای شهرهایی با هوای سالم تر است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید